Ada Supuwatha -අද සුපුවත -නොවැ 21,අඟහරුවාදා - දිව්‍ය පූජාවේ සියලුම කියවීම්


පළමු කියවීම /2 මකබි 6:18-30

18 ව්‍යවස්ථාව පිළිබඳ ප්‍රමුඛ ආචාර්යවරයෙකු ව සිටියාවූ ද, ඒ වන විටත් බොහෝ වයස්ගත ව සිටියාවූ ද, උදාරතර පෙනුමක් ඇති ව සිටි, එලෙයාසර් නමැත්තාට ඌරුමස් කවන පිණිස ඔහුගේ කට බලහත්කාරයෙන් අරවන ලදී. 19 එහෙත් ඔහු අපකීර්තියෙන් ජීවත් වීමට වඩා කීර්තිමත් ලෙස මියයාමට අධිෂ්ඨාන කරගෙන සිය කැමැත්තෙන් ම දංගෙඩිය වෙත ගමන් කෙළේ ය. 20 ඔහු එසේ යද්දී කෙළ ගසා කටේ තිබුණ දේ බිම දැමී ය. ඔහු මෙය කළේ ධෛර්යවන්ත ඕනෑ ම කෙනෙකු තමාගේ ජීවිතය රැකගැනීමට ඇති ස්වභාවික ඇල්ම පවා නොතකා නීති විරො‍්ධි කිසිවක් රස බැලීම ප්‍රතික්ෂේප කරන අයුරිනි.

 21 මේ පාපිෂ්ඨ භෝජන සංග්‍රහය භාර ව සිටි අය ද, ඔහු සමඟ තිබුණ ඔවුන්ගේ දීර්ඝ කාලීන මිත්‍රත්වය නිසා, ඔහු විසින් ම පිළියෙළ කරන ලද, ඔහුට නීත්‍යනුකූල ව කන්නට අවසර තිබුණු මස් වර්ගයක් ගෙනැවිත්, රජුගේ නීතිය පරිදි යාග පූජාවේ මාංස කන බව බොරුවට අඟවමින් එය කන ලෙස ඔහුගෙන් ඉල්ලා සිටියා හ. 22 ඔවුන්ගේ දීර්ඝ මිත්‍රත්වය නිසා ඇතිවුණු කරුණාවෙන් ප්‍රයෝජන ගනිමින් මෙසේ කිරීමෙන් මරණින් බේරෙන්නට ඔහුට ඉඩක් තිබිණි. 23 එහෙත් ඔහු තමාගේ වයසටත් වයසින් ඇති වන ගරුත්වයටත් කීර්තිමත් පැසුණු හිසටත් ඔබින උදාර තීරණයක් ගනිමින්, ළමා වියේ පටන් ඇති වූ නිදොස් චරිතය අනුව යමින්, විශේෂයෙන් ම, දෙවියන් වහන්සේ විසින් ස්ථාපිත කරන ලද ශුද්ධ නීතියට එකඟ ව ක්‍රියා කරමින්, තමාගේ පැහැදීම ප්‍රසිද්ධියේ ම ප්‍රකාශ කරමින්, තමා පාතාල ලෝකයට යවන ලෙස ඔවුන්ට කීවේ ය.

 24 තවද ඔහු කතා කරමින්: ''මෙවැනි රැවටිලි කිරීම අපේ ජීවිතයේ මේ අවස්ථාවට තරම් නොවේ. අනූ වියේ සිටි එලෙයාසර් විදේශිකයන්ගේ ජීවිත පිළිවෙළට එකඟ වූයේ යයි යොවුන් වියේ පසු වන බොහෝ දෙනා සිතන්නට පුළුවන. 25 මාගේ ආයු ප්‍රමාණයෙන් ඉතා සුළු කොටසක් නිසා මා මෙසේ ක්‍රියා කළොත් ඔවුන් මා නිසා නොමඟ යත හැකි ය. එවිට මගේ මහලු වියට මා ගෙන දෙන්නේ කෙලෙසීම සහ අපකීර්තිය පමණකි. 26 එහෙත් මේ මොහොතේ දී නම් මිනිසාගේ අතින් මා ලබන මරණයෙන් මිදෙන්නට මට පුළුවන. එසේ වුවත් කිසිදාක ජීවතුන් අතර වේ වා, මළවුන් අතර වේ වා, සව් බලැති තැනැන් වහන්සේගේ ග්‍රහණයෙන් මිදෙන්නට මට නොහැකි ය. 27 එබැවින් මට මේ දැන් ජීවිතයෙන් තුරන් වීමට මිනිස් ශක්තිය ඇති නිසා මගේ මහලු වියට ඔබින කෙනෙකු බව මම ඔප්පු කරන්නෙමි. 28 එවිට, අපේ පූජනීය වූ ද ශුද්ධ වූ ද ව්‍යවස්ථාව උදෙසා ආශාවෙන් සහ ත්‍යාගශීලීකමෙන් යුතු ව සුබ මරණයක් ලබාගන්නේ කෙසේ ද යන්න ගැන උතුම් ආදර්ශයක් මම අපේ තරුණයන්ට තබා යන්නෙමි''යි කීවේ ය. 

මේ වචන කියා ඔහු කෙළින් ම දංගෙඩිය වෙත ගියේ ය. 29 මේ වන තෙක් ඔහුට කාරුණික ලෙස සැලකූ පිරිස මේ ප්‍රකාශනයට පසු එය අන්ත පිස්සුවක් ලෙස සලකාගෙන ඔහුට විරුද්ධත්වය දැක්වූ හ. 30 පහර කා මියයන්නට පෙර ඔහු හඬ නඟා සුසුම්ලමින්, ''මට මරණයෙන් ගැළවෙන්නට ඉඩ තිබුණත්, පහර පිට පහර ලැබීම නිසා මා ඇඟපතේ වේදනා වින්දත්, සමිඳාණන් වහන්සේ වෙත මා තුළ ඇති ගරුබිය නිසා ම ඉතා ප්‍රීතියෙන් වේදනා විඳින බව ශුද්ධ වූ දැනුම ඇති උන් වහන්සේ පැහැදිලි ලෙස දකින සේකැ''යි කී ය. 



පිළිතුරු ගීය : අපේ රැකවරණය සමිදාණෝ ය .

1 සමිඳුනි, මට සතුරෝ ගණනින් බොහෝ වන්නෝ ය; 
මට විරුද්ධ වන්නෝ එන්න එන්න වැඩි වන්නෝ ය. 
2 ''දෙවි පිහිටක් ඔහුට නැතැ''යි මා ගැන කියන්නෝ වැඩි වැඩියෙන් නැඟී එන්නෝ ය. 
3 සමිඳුනි, එහෙත් ඔබ මා අවට පලිහක් වැන්න. 
මා මහිමය ඔබ ය; 
ඔබ මා දිරි ගන්වන සේක. 
4 මම සමිඳුන්ට හඬ නඟා මොරගසමි; 
එතුමාණෝ සිය ශුද්ධ කන්දේ සිට මට පිළිතුරු දෙන සේක.
5 මම වැදහෙව නිදාගනිමි; 
යළි අවදි වෙමි. 
මන්ද, සමිඳාණෝ මට රැකවරණය දෙන සේක.
6 දස දහසක් සතුරන් සිටියත් මා වට කොට, බිය සැක කිසිත් මාගේ සිතට නැත්තේ ය.
7 සමිඳුනි, වැඩිය මැනව; 
දෙවිඳුනි, මා මුදාලුව මැනව. 
මන්ද, ඔබ සතුරන්ගේ බල සිඳලන සේක; 
දුදනන්ගේ දළ බිඳලන සේක. 


සුවිශේෂය /ලූක් 10:1-10

1 උන් වහන්සේ ජෙරිකෝවට පිවිස, ඒ මැදින් ගිය සේක. 

2 සාකෙවුස් නම් ධනවත් ප්‍රධාන අයකැමියෙක් එහි විය. 3 ඔහු ජේසුස් වහන්සේ කවුරුන් දැ යි බැලීමට සෙවී ය. එහෙත් ඔහු මිටිකෙනෙකු වූයෙන් සමූහයා නිසා එය කළ නොහැකි විය. 4 ජේසුස් වහන්සේ ඒ පාරෙන් යන්න සිටි බැවින්, ඔහු පෙරටුව දුව ගොස්, උන් වහන්සේ දක්නා පිණිස අත්තික්කා ගසකට නැංගේ ය.

 5 ජේසුස් වහන්සේ ඒ ස්ථානයට පැමිණ, උඩ බලා, ඔහුට කතා කොට, ''සාකෙවුස්, වහා ම බිමට බසින්න, අද මට ඔබේ ගෙදර නවාතැන් ගන්න ඕනෑ ය''යි ඔහුට වදාළ සේක. 6 ඔහු වහා ම බැස, අවුත්, ප්‍රීතියෙන් උන් වහන්සේ පිළිගත්තේ ය. 7 ඒ දුටු සියල්ලෝ, ''උන් වහන්සේ පව්කාර මනුෂ්‍යයකු සමඟ නවාතැන් ගන්නට ගිය සේකැ''යි කියමින් කොඳුළෝ ය. 8 සාකෙවුස් නැඟිට, ''ස්වාමීනි, මා සන්තක දෙයින් දෙකෙන් කොටසක් දිළිඳුන්ට දෙමි, යමෙකුගෙන් අයුතු ලෙස යමක් ගෙන තිබේ නම්, ඔහුට සතර ගුණයක් ආපසු දෙමි''යි සමිඳාණන් වහන්සේට කී ය. 9 ජේසුස් වහන්සේ කතා කරමින්, ''ගැළවීම අද මේ ගෙදරට පැමිණ ඇත; මොහු ආබ්‍රහම්ගේ පුත්‍රයෙකි. 10 මනුෂ්‍ය-පුත්‍රයාණෝ නැති වූ දේ සොයන්නට ද ගළවාගන්නට ද වැඩම කළ සේකැ''යි වදාළ සේක.

Comments